ALLTID FOR HÅNDEN: I snitt logget hver bruker seg inn 27 ganger i mobilbanken, mot fire ganger i nettbanken. Foto: Nordea
Nordea Liv + YS
Forbrukerøkonom Derya Incedursun. Råd og tips om tjenestepensjon. Foto: Nordea
Dette bør du vite om pensjonen din
ALLTID FOR HÅNDEN: I snitt logget hver bruker seg inn 27 ganger i mobilbanken, mot fire ganger i nettbanken. Foto: Nordea

Takket være denne appen sjekker vi konto 27 ganger i måneden

Nordeas kunder logger inn i mobilbanken nesten daglig for å sjekke økonomien sin.

– Vår mobilbank gjør det enkelt å håndtere hverdagsøkonomien, og gir tilgang til de tjenestene som kundene bruker aller mest, sier Randi Marjamaa, leder for personmarkedet i Nordea Norge.

I september logget Nordeas kunder inn i mobilbanken seks ganger oftere enn nettbanken. I snitt logget hver bruker seg inn 27 ganger, mot fire ganger i nettbanken.

– Med mobilbanken har du banken alltid for hånden. Det gjør at du kan sjekke saldo og utføre banktjenester mens du er på farten, sier Marjamaa.

Et univers av apper

Banken ser en voldsom økning i bruk av digitale tjenester, mye takket være mobilbanken. Samtidig peker Marjamaa på at banken har en god integrasjon med Nordea Koder, som er en digital kodebrikke, og Nordea Wallet, hvor du får en detaljert oversikt over all kortbruken din.

– Vi har et univers av gode apper, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre digitale tjenester for å kunne gi deg enda mer verdi som kunde, sier Marjamaa.

Vurderingen av Mobilbanken i App Store, indikerer at kundene er fornøyde. Hittil har 95 000 kunder vurdert mobilbanken til en snittscore på 4,5 av 5 stjerner.

Fikk du med deg denne?: Slik gir du mobilbanken en personlig vri

NYHETER: Leder Randi Marjamaa for personmarkedet i Nordea Norge forteller at Nordea lanserte flere nyheter i mobilbanken mandag. Foto: Nordea

NYHETER: Leder Randi Marjamaa for personmarkedet i Nordea Norge forteller at Nordea lanserte flere nyheter i mobilbanken mandag. Foto: Nordea

Nå kan du se kontoer fra andre banker

Nordea prioriterer mobilen for utvikling av digitale tjenester, og bruken øker i takt med at banken stadig lanserer nye funksjoner. Mandag ble det lansert flere nyheter, blant annet at du nå har mulighet til å se kontoer fra andre banker i Nordeas mobilbank.

– Dette gjør at du kan få samlet oversikt over hverdagsøkonomien din på ett sted. Det er ikke alle banker og aktører som er tilgjengelige enda, men det jobbes fortløpende med å legge til flere, sier Marjamaa.

Av andre nyheter er det blant annet gjort forbedringer av fakturaskanneren og chatboten Nova.

– Vi vet at det er mange spennende muligheter innen mobilbank. Dette er bare noen av flere nyheter som kommer fremover, sier Marjamaa.

På nordea.no finner du mer informasjon om hvordan du kommer i gang med mobilbanken

Del denne artikkelen

Relaterte artikler