TA KONTAKT: Nordea har i dag 160 engasjerte rådgivere på kundeservice. Samtidig som banken har andre kanaler for å løse kunders spørsmål hurtig og smidig. Foto: Nordea
NY LEDER: Pensjonsmarkedet er i endring, og Hans-Erik Lind har fått i oppgave å videreføre den sterke utviklingen til Nordea Liv. Foto: Nordea
Hans-Erik Lind ny leder for Nordea Liv
LYSE UTSIKTER: Sjeføkonom Kjetil Olsen i Nordea Markets presenterte onsdag morgen deres prognoser for norsk økonomi. Foto: Nordea
Bedre enn ventet
TA KONTAKT: Nordea har i dag 160 engasjerte rådgivere på kundeservice. Samtidig som banken har andre kanaler for å løse kunders spørsmål hurtig og smidig. Foto: Nordea

Slik kan du finne svar på dine spørsmål

Nå er høsten i gang og vi har lagt bak oss et spesielt halvår som har berørt mange. Også veldig mange av våre kunder.

– Det er mange som kontakter oss med spørsmål, og vi jobber på spreng med å svare alle så raskt og godt vi kan, sier leder Randi Marjamaa av Personal Banking i Nordea Norge.

Vi rammes ulikt, og mange kjenner på en usikkerhet, og vi ønsker å være en god samtalepartner og rådgiver. Det gjør også at vi har stor pågang.

– Vi har i dag 160 engasjerte og proffe rådgivere på vår kundeservice. Samtidig har vi også andre gode kanaler for å løse dine spørsmål hurtig og smidig, sier Marjamaa.

Under kan du lese mer om hvor du kan gå for informasjon og hjelp.

Sjekk våre hjemmesider

Vi har samlet de mest stilte spørsmålene, med svar på hvordan det kan løses. I mobilbanken eller på disse sidene finner du våre selvbetjeningsløsninger og informasjon om temaer som blant annet lån, kort og mobil- og nettbank.

Avtal møte med rådgiver

Dersom du trenger rådgivning utover hjelp med dagligbank, kan du treffe oss uten å dra til banken. Du kan avtale et videomøte med oss ved å starte en chat på nordea.no.

Bruk digital postkasse

Digital postkasse er din personlige postkasse der du kan kommunisere direkte med oss. Du kan sende og motta meldinger med vedlegg og signere avtaler digitalt. Les mer om hvordan du kommer i gang med digital postkasse her.

Fortsatt ikke funnet svar?

Husk at du også kan starte en chat eller ringe oss på 23 20 60 01. Har du mobilbanken vår, kan du se estimert ventetid hos kundeservice, og komme direkte i kontakt med oss enten på telefon, chat eller videomøte.

Fikk du med deg denne?: Dette er de beste tidene å kontakte oss på

Del denne artikkelen

Relaterte artikler