Skjermbilder av våre nye hjemmesider
Vetle Børresen inntar Nordea-huset når han skal være leder for en dag.
Torsdag er Vetle (23) vår toppsjef
Nordea-tekopp med Vipps-tepose.
Vipps, så var Nordea med på laget
Du skal alltid ha rask tilgang til å logge inn i nettbanken.

Våre nye hjemmesider gjør bank enklere for deg

Innspill fra kundene våre har inspirert oss til å designe et nytt nordea.no med større fokus på rådgivning rundt viktige livshendelser.

Tidligere har nettsiden vår vært et utstillingsvindu for produktene våre. Nå er siden lagt opp slik at du lettere får hjelp til det du trenger.

– Med hjelp av seksjonen «Ditt liv» finner du råd tilpasset hvor i livet du befinner deg, sier leder Anders Karde for Digital Sales.

Gode råd basert på livshendelser

Foreløpig kan du få råd om boligkjøpsprosessen og planlegging av pensjonen din under «Ditt liv», men dette vil bli oppdatert med flere livshendelser.

På siden «Ditt liv» får råd rundt viktige livshendelser. Foto: skjermdump

– Du skal finne svar relatert til viktige hendelser gjennom livsløpet ditt, sier Karde.

Ved å gå gjennom boligprosessen steg for steg får du svar på mange av spørsmålene som vil dukke opp når du skal kjøpe bolig.

– Er det et steg du kjenner godt fra før kan du enkelt hoppe videre til neste. Vi håper alle opplever at sidene er mer delikate å bevege seg rundt på, sier Karde.

Fortsatt enkel tilgang til nettbanken

På de nye sidene er innloggingen til nettbanken plassert under et blått ikon øverst i høyre hjørne. Fra mobil trykker du på Meny-knappen for å få frem det blå ikonet.

Skjermbilder av våre nye hjemmesider

Du skal alltid ha rask tilgang til å logge inn i nettbanken. Foto: skjermdump.

Innloggingen følger deg når du ruller nedover på sidene og er dermed alltid tilgjengelig.

– Vi vet at mange besøker nordea.no for å logge inn på nettbanken. Derfor var det viktig for oss å beholde den enkle tilgangen til innloggingen, sier Karde.

Forbedring med hjelp fra deg

Dette er bare det første steget vårt mot å bli bedre til å treffe deg, og siden vil forbedres kontinuerlig.

– Vi vil alltid tilpasse og forbedre sidene utifra hvordan kundene bruker den. På den måten blir siden mye mer levende, sier Karde.

Det er blant annet lagt ut et skjema på sidene, hvor du kan gi dine tilbakemeldinger.

På bunnen av siden finner du flere muligheter til å kontakte oss. Foto: skjermdump

– Du skal kunne chatte eller bruke vår chatbot Nova på en enkel måte, og vi bruker spørsmålene kundene stiller til å forbedre sidene. Slik sikrer vi at kundene alltid vil finne våre sider som nyttige i forbindelse med viktige livshendelser, sier Karde.

Gå til nordea.no

Sjekk her
Del denne artikkelen

Relaterte artikler